2015. december 2., szerda

Szexjelenet író verseny - Nyertes részlet - Beatrice Gloomy

A telek Oroszországban mindig olyan hidegek voltak, emlékszem gyerekkoromban utáltam kimozdulni, zavart, hogy a csípős levegő minden porcikámat átjárta és csak nagyon nehezen tudtam újra felmelegedni. Ma már nem zavart a tél, amely most is olyan ridegen tombolt Moszkva esti fényei alatt. Mindent hó borított, az utcák csendesek voltak, mindenki otthon ült a meleg szobában, de Dimitrij mindig is imádta a hideget, így az esti séta sosem maradhatott el.
Egymás mellett sétáltunk haza a lakása felé, amely még jó tíz percnyire volt, én pedig kezdtem ideges lenni. Három hónapja alkottunk hivatalosan egy párt, és én azóta nem voltam a lakásában. Reménykedtem, hogy nem érezte meg a merevségem, de rápillantva azt kellett látnom, hogy ő is teljesen máshol jár gondolatban. Éles arccsontja most úgy tűnt, még kiugróbb, a halántékán lévő aprócska erek teljesen kidülledtek, szinte vibráltak vékony, hófehér bőre alatt. Tengerkék szemével folyamatosan az utat pásztázta, mindenhová nézett csak rám nem.
Egy emeletes ház, hetedik szintjén lakott, így a lift felé vezetett, amely belülről csupa üveg volt, és minden szinten egy apró sípoló hang jelezte a felfelé haladást. Egymással szemben állva ujjaimat kezdte bámulni, majd összekulcsolta azokat az enyémekkel, közben hüvelykujjával simogatta a kézfejemet, de nem nézett rám, mely kellemetlen érzésekkel töltött el.
A kezem, mintha saját életre kelt volna, remegve hegyes álla felé közeledett. Vékony ujjammal lassan felemeltem, ezzel kényszerítve, hogy a szemembe nézzen. Amikor tekintetünk összekapcsolódott, olyat láttam benne, amit eddig még sosem: éhes, pusztító vágyat, mely hírtelen rám is átragadt. A szívem őrült vágtába kezdett, mely olyan hangosan dübörgött bennem, hogy féltem ő is meghallhatja. Mintha csak olvasott volna a gondolataimban, lassan a kabátomat kicipzárazva kesztyűs kezét a mellkasomra tapasztotta. Éreztem, ahogy a vérem az ujjai alatt száguldanak, hogy a szívem mekkorákat és milyen sűrűn dobban. Még a vékony anyagon keresztül is éreztem bőrének melegét, mely szinte felperzselte az idegeimet. Az agyam teljesen kikapcsolt, csak ő létezett és az iránta érzette elsöprő, visszavonhatatlan vágy.
A liftajtó kinyílt, én kapkodva magam után rántottam őt, majd a zsebébe nyúlva előhúztam a kulcsait és már rángattam is befelé a lakásba. A türelmetlenség teljesen eluralkodott rajtam, akartam őt abban a szent pillanatban, egy percet sem bírtam tovább várni.
A szobájába még nem engedtem, hogy hozzám érjen, azt akartam, hogy pattanásig feszüljön a türelmi határa. Élvezet volt nézni lángoló tekintetét, melyből sütött a puszta, nyers akarat. A mellkasára tapasztva apró tenyerem, éreztem milyen gyorsan ver a szíve, tökéletesen hasonlított az enyémhez. Hátrafelé nyomva, kényszerítettem, hogy az ágyhoz hátráljon, majd amikor a lába már a kerethez ütközött, hagyta, hogy leterítsem, mintha erősebb lennék nála, ami persze fizikai lehetetlenség volt, hiszen kétszer nagyobbra nőtt nálam, de imponált az irányíthatósága.
Ágyékára ülve, két térdem közé szorítottam vékony derekát, a farmerjainkon keresztül is éreztem, ahogy hatalmas férfiassága a textilnek feszül, akcióra készen. Amikor a lábaim között, a belső combomhoz ért gerjedelme, halkan, sóhajszerűen felsóhajtott, jelezve, hogy akar engem. Legszívesebben hagytam volna, hogy azonnal magáévá tegyen, hiszen tudtam, csak azért hagyja, hogy most én irányítsam őt, mert váratlanul akart fölém kerekedni.
Úgy döntöttem, húzom még egy kicsit, így ahelyett, hogy puha ajkait csókoltam volna meg, inkább a nyakán lévő bőrt kezdtem finom harapdálni, melyről tudtam, hogy a gyengéje. Hangosan, akadozva kapkodta a levegőt, ajkaim alatt éreztem, hogyan pulzál a vér az ereiben, mely tiszta képet adott arról, mennyire vágyik az összekapcsolódásunkra.
Hatalmas tenyereivel akaratosan a fenekembe markolt, melyre minden egyes kis porcikám lüktetni, vibrálni kezdett, a tagjaim teljesen elgyengültek, ekkor ő kapva kapott az alkalmon és maga alá kényszerített engem, amit cseppet sem bántam.
Kék szemeibe fúrtam a tekintetem, a pupillái hatalmasra tágultak, olyan volt, akár egy fekete lyuk. Férfiasan szép arca, most a gyenge éjjeli lámpa fénye mellett, még szigorúbbnak még ellenállhatatlanabbnak tűnt, melyről nem mertem elhinni, hogy az enyém. A vágy minden porcikámban ott tombolt, melyet ő is tudott, ezt biztosra vettem, de még várt valamire. Nem tudtam mire vélni a hírtelen félénkséget, de a testem már nem bírt tovább várni, kész voltam, hogy magamba fogadjam őt, így térdeimet még szélesebbre tárva, csípőmet férfiasságának nyomtam, melytől kéjes nyögdécselés hagyta el a számat. Erre ő vadul csókolni kezdett és akkor jöttem rá: erre várt. Egy jelre, hogy kész vagyok neki adni magamat, kapcsolatunk során legelőször.
A csókjai édesek voltak, akár a friss alma, úgy éreztem ebből sosem lehet elég. Nyelve egyszerre puhán és akaratosan játszott az enyémmel, néha bele is csípett sima fogaival, melytől a gyönyör első hullámai kezdték rázni a testemet. Erős kezei az ingem alá csúsztak, forró tenyere erősen fogta a derekamat, én pedig teljes erőmből a testének feszültem, minden vágyam volt, hogy végre magamban érezhessem őt.
Egyszerre kezdtük lerángatni egymásról a ruhát. Türelmetlenül végigtépte a gombokat az ingemen, melyek tompán pattantak a parkettán, de most ez sem érdekelt, hagytam, hogy teljesen meztelenre vetkőztessen, én is ezt tettem vele, de nem hagyta, hogy szemügyre vegyem kidolgozott testét, minden erőfeszítés nélkül a hasamra fordított, és kínzóan lassan kezdte végigcsókolni a hátamat. Először a nyakamra nyomott apró csókokat, majd végig a lapockáimon haladt, le, a gerincemen, melytől remegni kezdett az egész testem. Kezével végig követte a testem vonalát, majd a fenekemen végigsimítva a lábaim közé vándorolt és hosszú ujját lassan, gyengéden, belém mélyesztette, melyre egy hang sem hagyta el az ajkaimat, csak teljes testemben megfeszülve markoltam a lepedőbe. Szabad kezével visszafelé vándorol, egészen a nyakamig, közben egyre gyorsabban mozgatva ujjait forró testemben.
A fülemhez hajolt, éreztem magamon meleg, édes leheletét. Szőke hajába markoltam, úgy suttogott a fülembe.
- Azt akarom, hogy az enyém legyél. Csak az enyém. Mindig, minden pillanatban. Örökre- mondta szaggatottan kapkodva a levegőt.
- Mindig is a tiéd a voltam. Csak a tiéd- alig bírtam kierőszakolni magamból e szavakat, a levegő olyan gyorsan áramolt belőlem ki és be, miközben az ujjait továbbra is magamban éreztem. Az orgazmus apró szikráját éreztem kipattanni a méhemből, de Dimitrij nem hagyta, hogy elöntse az egész testemet.
- Ennek még nem jött el az ideje- súgott újra a fülembe, majd újra a hátamra fordított.
Mélyen a szemembe nézett, amely még mindig lángolt, fehér bőre kipirult, gerjedelme olyan erősen feszült ágyékomnak, hogy féltem nem bírja tovább.
- Csukd be a szemed!- kérte, én pedig engedelmeskedtem.
Éreztem, ahogy forró férfiassága belém hatol, én pedig még sosem éreztem ilyen mély, mindent elsöprő szeretet, mint most iránta.
Ahogy egyre gyorsított a tempón, mindketten hangos nyögésekben törtünk ki, közben homlokát a vállamnak nyomta, én pedig a nyakát cirógattam. Éreztem, ahogy férfiassága teljesen kitölt engem, hogy vibrál bennem, erre az én testem lüktetve válaszolt vissza.
Hangosan zihálva emelte fel nyakát, melyen szinte pattogott az ütőér, közben lassan a hajamba túrt. Érintésére a fejbőröm vibrálni kezdett, a szívem szinte már fájt a heves dobogás hatására. Szabad kezével végigsimított az alsó ajkamon, melyen éreztem bőrének sósságát, melytől teljesen kiszáradt a szám. Puha ajkaival gyengéd csókokat hintett az egész arcomra, melyeknek helyei perzseltek, amikor tovább haladt, a bőrömön éreztem forró leheletét, amikor a nevemet sóhajtotta.
A csúcsra érve a testemet erős rángások rázták még, erős vállaiba kapaszkodva éreztem, hogy ő is érzi azt a gyönyört, amit én. Végül teljesen lelassított, már csak azért mozgott, hogy testünk ellazuljon kicsit, közben olyan mélyen, olyan elsöprően csókolt, hogy tudtam: soha többet nem akarok elszakadni ettől az embertől. Nem csak a szívem, de a testem is véglegesen neki adtam, és tudtam, erre soha, senki mással nem leszek képes.
Ő volt életem első, egyetlen szerelme.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése